Zapraszamy
na strony czasopism wydawnictwa:

Rolnik DzierżawcaNowoczesna UprawaRolniczy Przegląd TechnicznyHoduj z głową bydłoHoduj z głową świnie


Sonda
Czy Twoje gospodarstwo poniosło straty z powodu suszy?
 
Tak, powyżej 70 proc.
Tak, poniżej 70 proc.
Nie


Wiadomości z branży
Telefoniczna obsługa posiadaczy ciągników Valtra

1 grudnia AGCO uruchomiło dodatkową usługę Premium dla posiadaczy ciągników Valtra. Jest to telefoniczna obsługa klienta czynna 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu.

Posiadacze ciągników Valtra dzwoniąc po numer 61 66 11 222 mogą zadawać pytania, czy też zgłaszać wszelkie uwagi dotyczące produktów i usług oferowanych przez sieć dealerską Valtry. - Telefoniczna obsługa klienta czynna całą dobę siedem dni w tygodniu to nasz kolejny krok mający na celu podniesienie jakości oferowanych przez sieć dealerską Valtry usług. Dzięki możliwości kontaktu telefonicznego chcemy jeszcze bardziej zbliżyć się do klienta, aby czuł, że może na nas liczyć w każdej sytuacji. Jest to dla nas także nieoceniona możliwość poznania jego potrzeb oraz opinii – mówi Grzegorz Wawrzynkiewicz, manager field service Poland. 

(Fem)


przeglądaj wszystkie
 
© 2013 copyright APRA, wszelkie prawa zastrzeżone | Polityka prywatności | Regulamin | Regulamin prenumerat