Zapraszamy
na strony czasopism wydawnictwa:

Rolnik DzierżawcaNowoczesna UprawaRolniczy Przegląd TechnicznyHoduj z głową bydłoHoduj z głową świnie


Sonda
Czy ogrodzenie na naszej wschodniej granicy pomoże w zwalczaniu ASF?
 
Tak
Nie
Nie mam zdania


Wiadomości z branży
Spark i Mach – ciągniki o dużej mocy

Lamborghini Trattori wprowadziło na rynek nowe modele ciągników Spark i Mach. W segmencie ciągników średniej mocy seria Spark została rozszerzona o modele 120, 130 i 140, wyposażone w czterocylindrowe silniki FARMotion. Dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii SCR ciągniki spełniają normy emisji zanieczyszczeń Stage IV.

Zarówno podczas prac polowych, jak i jazdy po drodze, wydajność modeli Spark gwarantują przekładnie z funkcją Automatic Powershift, rewers elektrohydrauliczny z funkcją Stop&Go, SpeedMatching, sprzęgło ComfortClutch oraz najnowszy układ hamulcowy Hydraulic Engine Brake (HEB). Dla użytkowników, którym takie wyposażenie nie wystarcza, dostępne są opcje: radar stale monitorujący poślizg kół, automatyczne sterowanie blokadą mechanizmów różnicowych i załączaniem napędu na przednie koła, amortyzacja przedniej osi i kabiny, system rolnictwa precyzyjnego Agrosky z ośmiocalowym iMonitorem i różne układy hamulcowe przyczepy (hydrauliczne i pneumatyczne).

Ponadto seria Spark została wzbogacona o dziewięć kolejnych modeli o mocy 156-226 KM. Użytkownik ma możliwość wyboru silnika cztero- bądź sześciocylindrowego, trzech różnych typów przekładni, różnych konfiguracji układu hydraulicznego i różnych poziomów wyposażenia kabin MaxiVision. We wszystkich wersjach maksymalną prędkość można osiągnąć przy ekonomicznej prędkości obrotowej silnika, super-ekonomicznej lub ulra-ekonomicznej. Szeroki wybór dotyczy także WOM, który jest dostępny we wszystkich czterech prędkościach, z elektrohydraulicznym proporcjonalnym załączaniem wału. Przedni WOM jest dostępny jako opcja, zarówno w trybie 1000 obr/min, jak i w trybie 1000ECO.

Ciągniki o wysokiej mocy w ofercie Lamborghini Trattori uzupełniają dwa nowe modele Mach 230 VRT i Mach 250 VRT do najcięższych prac. W modelach Mach zamontowano nowe silniki Deutz 6.1 Stage IV, które w porównaniu z poprzednią generacją wyróżniają się większą szybkością reakcji, większym momentem przy niskiej prędkości obrotowej i niższym o 5 proc. zużyciem paliwa oraz AdBlue. Nowe silniki pracują z wysokowydajnymi przekładniami VRT, nowoczesnymi osiami i hamulcami zapewniającymi maksymalne bezpieczeństwo. We wszystkich wersjach Mach dostępne są satelitarne systemy Agrosky (zapewniając dokładność ±2 cm), a ponadto modele są w pełni kompatybilne z maszynami sterowanymi sygnałem Isobus 11783.

(Fem)

 


przeglądaj wszystkie
 
© 2013 copyright APRA, wszelkie prawa zastrzeżone