Zapraszamy
na strony czasopism wydawnictwa:

Rolnik DzierżawcaNowoczesna UprawaRolniczy Przegląd TechnicznyHoduj z głową bydłoHoduj z głową świnie


Sonda
Czy ogrodzenie na naszej wschodniej granicy pomoże w zwalczaniu ASF?
 
Tak
Nie
Nie mam zdania


Wiadomości z branży
Ziemovit w nowym opakowaniu

Agencja SaltPepper Brand Design była odpowiedzialna za przygotowanie kompleksowego systemu opakowań dla marki Ziemovit. Celem było stworzenie projektu, który podkreśli prośrodowiskowy charakter produktów, z zachowaniem spójności wizualnej z dotychczasową identyfikacją graficzną marki.

Nowa linia Ziemowit Naturalny uzupełniająca dotychczasowe porfolio marki należącej do CIECH Sarzyna SA (Grupa CIECH), to produkty organiczne i naturalne, przeznaczone do pielęgnacji roślin w ogrodzie, na działce i na balkonie.

Zgodnie z najnowszymi trendami funkcjonującymi na rynku, agencja zastosowała naturalne, inspirowane przyrodą zestawienia kolorystyczne. Ikony oraz benefity produktów zostały uporządkowane i uproszczone tak, by konsument mógł w intuicyjny sposób odnaleźć najważniejsze informacje o produkcie.

- Kolorystyka oraz symbolika wpisują się w dotychczasową linię produktów Ziemovit. Jednak ich charakter jednoznacznie sugeruje, że mamy do czynienia z produktami pochodzenia naturalnego. Wypracowany układ linii opakowań sprzyja łatwej, przyjaznej i precyzyjnej identyfikacji produktu oraz jego zastosowania. Zależało nam na tym, by klient, kupując produkty Ziemovit Naturalny, miał poczucie, że są one bezpieczne dla roślin, ludzi i zwierząt – mówi Aleksander Koczy z SaltPepper Brand Design.

- Zadbaliśmy, aby system identyfikacji wizualnej produktów był spójny z komunikacją marki. To bardzo istotny aspekt, na który zwracamy szczególną uwagę w czasie procesu projektowania – dodaje Grzegorz Brzóska z SaltPepper Brand Design. 

Grupa Chemiczna CIECH jest jednym z liderów europejskiego rynku chemicznego. Znajduje się w pierwszej pięćdziesiątce największych organizacji gospodarczych w Polsce.

CIECH Sarzyna jest jedną z kluczowych spółek Grupy CIECH i filarem jej segmentu organicznego. W 2017 r. obchodziła swoje 80-lecie. CIECH Sarzyna specjalizuje się w produkcji środków ochrony roślin oraz żywic. Pełen asortyment wyrobów obejmuje ponad 1000 pozycji i ich pochodnych. Do najbardziej znanych znaków handlowych należą marki z segmentu agro: Chwastox, Agrosar 360SL oraz Ziemovit. Firma, poza europejskimi, obsługuje także rynki w Azji i Australii.

(Fem)

 

 

przeglądaj wszystkie
 
© 2013 copyright APRA, wszelkie prawa zastrzeżone