Zapraszamy
na strony czasopism wydawnictwa:

Rolnik DzierżawcaNowoczesna UprawaRolniczy Przegląd TechnicznyHoduj z głową bydłoHoduj z głową świnie


Sonda
Czy ogrodzenie na naszej wschodniej granicy pomoże w zwalczaniu ASF?
 
Tak
Nie
Nie mam zdania


Wiadomości z branży
Nagrody za innowacje dla Case IH

Case IH zdobyła dwa wyróżnienia Złoty Liść (Gold Leaf) na targach Fieragricola 2018 za nowy układ automatyzacji skrętu na uwrociu AFS AccuTurn oraz nowy ciągnik Maxxum Multicontroller z przekładnią Semi-Powershift ActiveDrive 8. Natomiast dwie statuetki Srebrny Liść (Silver Leaf) wyróżniły nowy przegubowy ciągnik wysokiej mocy Quadtrac CVX oraz adaptacyjny układ kierowniczy.

Układ AccuTurn umożliwia automatyzację skrętów na uwrociu oraz precyzyjny przejazd ciągnikiem do kolejnej wybranej ścieżki. To ulepszenie dotychczasowego układu automatycznego prowadzenia AccuGuide. AccuTurn zapewnia podczas skręcania na uwrociach prowadzenie maszyny z taką samą dokładnością, jak podczas pracy w innych częściach pola. Układ współpracuje z narzędziami ciągnionymi i podczepianymi oraz umożliwia regulację szerokości uwrocia, kształtu skrętu i początku rozpoczęcia manewru skręcania.Do aktywacji AccuTurn wymagany jest kod aktywacyjny, który można nabyć u lokalnego dystrybutora Case IH. Można z niego korzystać we wszystkich poprzednich wersjach układu AccuGuide z monitorem AFS 700.

Ciągniki Maxxum Multicontroller o mocy 145-166 KM dostępne są teraz z napędem ActiveDrive 8 – zaawansowaną przekładnią Semi-Powershift z ośmioma biegami Powershift w każdym z trzech zakresów. Ciągnik nagrodzony też jako Maszyna Roku 2018 w kategorii „klasa średnia”, osiągnął rekord najwyższej oszczędności paliwa, jaką kiedykolwiek zanotowano dla czterocylindrowego silnika w teście Powermix zatwierdzonym przez DLG. We wszystkich czterocylindrowych ciągnikach Maxxum Multicontroller montowany jest oszczędny 4,5-litrowy silnik Case IH-FPT Industrial oraz prosty w obsłudze podłokietnik z Multicontrollerem i joystickiem.

Pierwszy na rynku ciągnik przegubowy z podwoziem gąsienicowym wyposażony w przekładnię bezstopniową – Quadtrac CVX zapewnia oszczędność paliwa i łatwość obsługi. Umożliwiając płynną jazdę w zakresie prędkości 0-43 km/h oraz 0-17 km/h na biegu wstecznym, nowa przekładnia CVXDrive dostępna w modelach Quadtrac 470, 500 i 540 CVX pozwala rozwinąć maksymalną moc 525 KM, 558 KM i 631 KM.

Ciągnik Maxxum Multicontroller można wyposażyć w adaptacyjny układ kierowniczy (ASC) ze zmiennym przełożeniem, który umożliwia operatorowi sterowanie przełożeniem obrotów kierownicy i kątem skrętu przednich kół. Układ ASC umożliwia regulację liczby obrotów koła kierownicy pomiędzy położeniami skrajnymi w zależności od wykonywanej pracy. Za pośrednictwem monitora AFS ciągnika operator może wybrać żądane przełożenie spośród trzech ustawień wstępnych lub ustawień użytkownika.

(Fem)

 


przeglądaj wszystkie
 
© 2013 copyright APRA, wszelkie prawa zastrzeżone