Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta
2023-01-09
Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta Ciech Sarzyna coraz większy nacisk kładzie nie tylko na rozszerzanie i unowocześnianie swojej oferty produktowej, ale także na udoskonalanie procesu obsługi klienta. W tym celu firma rozwija nowoczesne narzędzia działające w oparciu o sztuczną inteligencję. Dostępny na stronie internetowej spółki inteligentny chatbot „Cieszek”, a także uruchomiony w ostatnim czasie i stanowiący istotne wsparcie dla klasycznej infolinii telefonicznej voicebot (asystent głosowy), umożliwiają udzielanie niezbędnych informacji wszystkim zainteresowanym klientom w sposób praktycznie nieprzerwany. „Działają całodobowo, przez siedem dni w tygodniu. Są m.in. w stanie odpowiedzieć na najczęściej zadawane przez klientów pytania, a także poprawiają efektywność i wspierają doskonalenie procesu sprzedaży” – czytamy w komunikacie. Dzięki temu współpraca zyskuje na dynamice i staje się efektywniejsza. „Wykorzystanie inteligentnych chatbotów i voicebotów stanowi naturalną odpowiedź na potrzeby klientów, którzy oczekują jak najszybszej odpowiedzi na zadawane firmie pytania dotyczące chociażby produktów, usług, przebiegu procesu zakupowego, aktualnych promocji czy obsługi posprzedażowej” – zaznacza spółka. – W Ciech Sarzyna stawiamy na nowoczesność oraz innowacje. Dążymy do nowatorskich rozwiązań, nie tylko w kontekście naszych produktów, ale także w pozostałych obszarach prowadzonego przez nas biznesu, ze szczególnym naciskiem na obsługę klienta – tłumaczy Sebastian Kostrubała, dyrektor Marketingu i Obsługi Sprzedaży Grupy Ciech.
Komentarze
Brak komentarzy