Nowy logotyp, nowa misja

2023-01-19

2 grudnia podczas spotkania prasowego w Warszawie zespół Sumi Agro Poland poinformował nie tylko o zmianie logotypu firmy, ale również celach, które spółka wyznaczyła sobie do realizacji w najbliższych latach. Zapowiedziano wprowadzenie do sprzedaży nowych substancji czynnych i biopreparatów, które pozwolą na ograniczenie zużycia konwencjonalnych środków do produkcji roślin. Wkrótce firma ma także poszerzyć swoje portfolio o rozwiązania opracowane wraz z Futureco Biosciences oraz innymi partnerami. Przykładem jest preparat Kaizen, który pozwoli na zredukowanie skutków suszy, a także zapobiegający przechowalniczym chorobom fungicyd Mevalon oraz nawozy dolistne Lebosol. Celem Sumi Agro jest przede wszystkim rozwój firmy z troską o środowisko naturalne oraz konsumentów, a hasło przewodnie przyświecające misji to „Jeden świat. Jeden zespół. Jedna firma”. Nowy logotyp symbolizuje globalną obecność Sumi Agro na rynku, rozwój rolnictwa z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, ochronę środowiska oraz dostarczanie do sektora agro innowacyjnych produktów i zrównoważonych usług.

Zapoznałem się z informacją o
administratorze i przetwarzaniu danych

Komentarze

Brak komentarzy