Pogłębiający się kryzys wodny to dziś realny problem

2022-11-10

Firma Bayer cyklicznie organizuje badanie stanu świadomości Polaków w ważnych społecznie kwestiach. Tegoroczna edycja została podsumowana 11 października podczas konferencji online, a tematem był kryzys wodny oraz działania, które można podjąć, aby ograniczyć jego skutki. Honorowy patronat nad badaniem objął United Nations Global Compact Network Poland. W świetle przeprowadzonych badań można zauważyć, że młodzi Polacy mają świadomość, że kryzys wodny jest realnym problemem i w dużym stopniu dotknie polskie rolnictwo. – Barometr Bayer rysuje obraz młodych jako pokolenia czującego odpowiedzialność za stan świata, a jednocześnie mającego świadomość, że kryzys wodny w szczególny sposób uderza w rolnictwo. Widzą jednak nadzieję w nauce i innowacyjności, a także rozwiązaniach, które pozwalają radzić sobie ze zmianami klimatu – skomentował Antoine Bernet, szef działu Crop Science w Bayer dla Polski, Czech, Słowacji i krajów bałtyckich. – To, co młodzi postulują, my – z pomocą nauki – już wprowadzamy. To między innymi rośliny tolerujące niedobory wody czy rozwiązania cyfrowe do monitorowania pola – zaznaczył.

Zapoznałem się z informacją o
administratorze i przetwarzaniu danych

Komentarze

Brak komentarzy