Zapraszamy
na strony czasopism wydawnictwa:

Rolnik DzierżawcaNowoczesna UprawaRolniczy Przegląd TechnicznyHoduj z głową bydłoHoduj z głową świnie


Sonda
Jak oceniasz swoje zbiory kukurydzy na kiszonkę?
 
Dobrze
Źle
Trudno powiedzieć


Wieści z firm
Luxxum i Maxxum

Przy okazji międzynarodowej wystawy maszyn rolniczych EIMA 2016, która odbędzie się w dniach 9-13 listopada we włoskiej Bolonii, marka Case IH zaplanowała pokaz ulepszonej serii ciągników Farmall C. Jednak gwoździem programu będzie światowa premiera nowej serii Luxxum, finalistów konkursu „Ciągnik roku”, oraz prezentacja zmienionej serii Maxxum.

Ciągniki Farmall C o mocy 58-114 KM można zamawiać z podłokietnikiem Multicontroller umożliwiającym sterowanie wszystkimi najważniejszymi funkcjami ciągnika, w tym przekładnią i układem hydraulicznym. Udźwig maksymalny czterech największych modeli z serii może wynosić nawet 4400 kg pod warunkiem zamontowania dodatkowego drugiego podnośnika. Pozostałe udoskonalenia obejmują WOM o trzech prędkościach (540/540E/1000 obr./min.), bieg eco zapewniający jazdę z maksymalną prędkością 40 km/h przy niższych obrotach silnika oraz możliwość zamawiania ciągników fabrycznie przygotowanych do pracy z ładowaczem.

Nowa seria ciągników Luxxum o mocy 99-117 KM to maszyny z automatyczną skrzynią biegów 32F/32R ze wspomaganym rewersem, z podłokietnikiem Multicontroller z wbudowanym joystickiem do sterowania ładowaczem oraz amortyzacją kabiny i osi przedniej. Przekładnia oferuje cztery stopnie przełożeń Powershift w ośmiu zakresach. Można ją zaprogramować do stopniowej zmiany biegów we wszystkich czterech niższych zakresach do prac polowych oraz w pozostałych czterech wyższych do jazdy drogowej.

Natomiast seria ciągników Maxxum została przeprojektowana i ulepszona. Teraz klienci mogą wybierać spośród czterech czterocylindrowych modeli o mocy 115-145 KM oraz dwóch sześciocylindrowych o mocy 145 KM. Wszystkie są zgodne z normami emisji Stage IV. System zarządzania skrętami na uwrociu HMC II ułatwia pracę na końcowych odcinkach przejazdów, a zmienione rozmieszczenie zaworów suwakowych z tyłu ciągnika z dodanymi osłonami w różnych kolorach ułatwia identyfikację przy podłączaniu przewodów hydraulicznych narzędzi.

(Fem) 


przeglądaj wszystkie
 
© 2013 copyright APRA, wszelkie prawa zastrzeżone